hej

      hej jag siter på klubben nu och tittar på en film men den är inte rolig så jag är inne på datorn i stället.Idag så har jag varigt på kulturhuset och så har jag fåt glass och godis. Vi var bara 5 st personer i dag på klubben men mauro och andrea gick efter lunchen så de följde aldrig med till kultur huset så det blev bara jag,kem och william kvar men william och kem gick sedan när vi gick av bussen alldså när vi var påväg hem från kultur huset. Och nu är jag på klubben med treaklubben jag var med några av tjejerna. Det har varigt en ganska rolig dag. Om ni undrar vilken dag jag gjorde den här bloggen var det i går kväll den 16 juni och igad är det den 17 juni. Om ni undrar vilken film jag tittar på så är det nanja som jag tittar på. Många kramar från emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0